FOTOS

divendres, 13 d’agost del 2021

PER SEMPRE JAGUARS!



Bon dia Famílies i Jaguars,

Espero que tots estigueu bé, intentant gaudir dels vostres petits tresors i les seves vacances, ja queda res per tornar a començar l'escola, així que aprofitau al màxim. No sé si us heu enterat, però per això ús escric aquest missatge, l'any que ve no seré al CEIP SANT JORDI, i per tant no seré el tutor dels vostres fills i filles. M'ha tocat plaça a un altre centre d'Eivissa, estic molt content per la nova oportunitat que se m'ha presentat, per poder seguir aprenent amb la professió que he triat i agafar noves experiències, però a la vegada una mica trist per no poder seguir amb els meus petits i acabar una etapa que vam començar fa quasi un any.

Només ús volia donar les gràcies i acomiadar-me de tots, m'he sentit molt a gust dins aquest centre i també amb vosaltres, però sobretot amb els meus "bitxets" que m'ha fet sentir mil emocions i m'han fet aprendre molt. Això no és un adeu, és un fins després, ja que estic segur, que en un moment o altre ens tornarem a trobar, així ho desitj. 

Salut per tothom, sempre seré un Jaguar més, podeu contar amb jo per qualsevol cosa!!





                                    

1 comentari:

  1. Mucha suerte Manolo en el nuevo cole. Un saludo de Leire que fijo que te va a echar de menos.

    ResponElimina

ANIVERSARI BIANCA

  Ja hem celebrat els 10 de… Moltíssimes felicitats Bianca 🎂🎉🎊🎈