FOTOS

diumenge, 27 de setembre del 2020

Bones tardes Jaguars i famílies.

Em presento, som en Manolo, el nou mestre dels vostres fills i filles.

En primer lloc, estic molt content de formar part d’aquest grup i tinc moltes ganes i il·lusió d’estar amb els nens i nenes i contribuir en el seu aprenentatge. 

Espero que ells/es aprenguin amb mi la meitat de tot el que em faran aprendre a jo, el pas a primària és un gran canvi i entre tots i totes intentarem fer aquest camí més fàcil i divertit. 

Estic a la vostra disposició per tot el que necessiteu i podeu contactar amb mi a través del meu correu: mbarrera@ceipsantjordi.es

A poc a poc ens anirem coneixent, ja que a causa de la situació actual no podem tenir el contacte estret que m’agradaria, igualment, com he dit, qualsevol dubte, aportació o el que trobeu necessari m’ho podeu comentar a través del correu o de l’agenda de l’infant. 

 

Aquí us deixo la programació d’aquesta setmana que treballarem a l’aula i algunes fotos del que hem estat fent durant la setmana passada:


--> Programació setmanal


En aquest enllaç podeu veure les fotos:

Fotos

 

Durant la setmana passada vam fer una proposta, cada un d’ells/es ha de dur un llistat de 3 cançons que els hi agradin per posar durant l’esmorzar, cada família pot ajudar al seu fill/a a triar-les i així poder tenir un recull de cançons.

Recordar que heu d’anar emplenant i entregant els fulls de les autoritzacions que falten, moltes gràcies per la vostra col·laboració.

 

Bon inici de setmana Jaguars.

 

Manolo.

 

1 comentari:

  1. Hola Manolo, soy la mamá de Leire. Te he escrito un correo y me pone que no existe el correo. Un saludo

    ResponElimina

ANIVERSARI BIANCA

  Ja hem celebrat els 10 de… Moltíssimes felicitats Bianca 🎂🎉🎊🎈